დეხვირის საჯარო
სკოლის მოსწავლეების განმავითარებებლი კომენტარები
1.მე 5 კლასი---ალექსანდრე
გუგავა
ალექსანდრემ წარჩინებით
დაძლია ესგ -თი გათვალისწინებული მისაღწევი შედეგები.აქტიურად აკეთებს მოქმედებებს
ნატურალურ რიცხვებზე,შეუძლია ნატურალური რიცხვების შედარება,დალაგება რიცხვით ღერძზე.კარგად
აკეთებს მოქმედებებს წილადებზე,ადარებს,ალაგებს რიცხვით წრფეზე.ესმის წილადის არსი.შეუძლია
დასმული პრობლების სწორად გადაწყვეტა,ითვლის ფიგურის ფართობებს და პერიმეტრებს.აკავშირებს
ერთმანეთთან ზომის ერთეულებს.შეუძლია მარტივი კვლევების ჩატარება,კითხვარების შედგენა,დიაგრამების
აგება.ელექტრონულად მონაცემების წარმოდგენა.დაუფლებული არის ტექნიკური მოწყობილობის
გამოყენებას.თიმსის პლატფორმას ხშირად იყენებს საგაკვეთილო პროცეში. აგზავნის დავალებებს
და პატარ პატარა პროექტებს,შეუძლია პრეზენტაციის წარმოდგენა.
2
. .სოსო ახვლედიანმა წარმატებით დაძლია მე5 კლასის
პროგრამა.შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედებების გაკეთება,შეკრება გამოკლება,გამრავლება
.უჭირს მრავალნიშნა რიცხვებზე გაყოფა.კარგად ასრულებს წილადებზე მოქმედებებს.შეკრება
გამოკლება.იცის წილადის ნატურალურ რიცხვზე გამრავლება.ადარებს და ალაგებს ზრდის მიხედვით
წილადებს.შეუძლია რიცხვით ღერზე დალაგება.ითვლის ფიგურების ფართობებს და პერიმეტრებს.აგებს
დიაგრამებს მონაცემების გათვალისწინებით.აქვს პრაქტიკული უნარ ჩვევები განვითარებული.იყენებს
თიმსის პლატფორმას სასწავლო პროცესში.
მე-6 კლასი.ნინი ყვირილიანმა წარმატებით დაძლია ესგ- თი გათვალისწინებული
მისაღწევი შედეგები.მან შეძლო არაუარყოფით რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება,შედარება
და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.ნინი კარგად აკავშირებს ზომის სხვადასხვა
ერთეულებს,მას შეუძლია პრობლემების გადაჭრა,ალგებრული გამოსახულებების შედგენა და გამარტივება.ნინი კარგად ადგენს მიმართებებსფიგურებსა და ფიგურის
ელემენტებს შორის.,ითვლის ფიგურის ფართობებს,ატარებს ექპერიმენტს და კვლევებს.აგროვებს
მონაცემებს,ახარისხებს ,წარმოადგენს ცხრილის ან დიაგრამის სახით და გამოაქვს დასკვნები.ნინი
ითვლის შემაჯამებელ რიცხვით მახასიათებლებს,მონაცემთა საშუალოს,ამოიცნობს მოდას,ითვლის
დიაპაზონს.აქტიურად იყენებს თიმსის პლატფორმას საგაკვეთილო პროცეში და წარმოადგენს
სხვადასხვა პროექტებს პოვერპოინტის საშუალებით.
მე 7 კლასი.მარიამ
სილაგაძემ წარმატებით დაძლია ესგ თი გათვალისწინებული
მისაღწევი შედეგები.მან შეძლო რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და შედეგების
შეფასება.ერთმანეთთან აკავშირებს ზომის ერთეულებს.მან შეძლო სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების
აღწერა.პროპორციის გამოყენებით სხვადასხვა პრობლემის გადაწყვეტა.შეძლო ფიგურების შედარება
და კლასიფიკაცია.მარი კარგად აკეთებს ამოცანებს სამკუთხედებზე.იცის მონაცემების მოპოვება
დახარისხება და წარმოდგენა დიაგრამების საშუალებით,ანალიზს აკეთებს,იყენებს პროცენტს
სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო ამოცანების გადაწყვეტისას,იცის წილის მნიშვნელობა მთელში.კარგად
არის დაუფლებული ტექნიკურ საშვალებებს,რომლებსაც იყენებს თიმსის პლატფორმით საგაკვეთილო
პროცეში.აკეთებს პროექტებს და წარმოადგენს მათ პრეზენტაციებს პოვერ პინტის საშუალებით.აქტიურად
ესწრება ტელე გაკვეთილებს.
მე 8 კლასი.ოთარ
ჭაბუკიანმა წარმატებით დაძლიაესგ-ით გათვალიწინებული მისაღწევი შედეგები.ოთარმა
შეძლო რაციონალურ
რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება.კარგად ასრულებს ამოცანებს პროცენტის გამოყენებით.მას
შეუძლია მსჯელობა დასაბუთების ხერხის გამოყენება.მან შეძლო წრფივი ფუნქციის შესწავლა
და მისი გამოყენება პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას,სადაც იყენებს ფუნქციურ დამოკიდებულებას.მას
შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების ამოხსნა.შეძლო გეომეტრიული ფიგურების
კლასიფიკაცია მათი ფართობების დათვლა.გეომეტრიული დებულების მართობულობის დასაბუთება.ოთარი
აქტიურად იყენებდა თიმსის პლატფორმას.აქვს განვითარებული პრაქტიკული უნარ ჩვევები,რაც
ეხმარება ცხოვრებისეული ამოცანების ამოხსნისას.
მე 8 კლასი.გიორგი
სილაგაძემ დაძლია ესგ თი გათვალისწინებული მისაღწევი შედეგები.ასრულებს რაციონალურ
რიცხვებზე მოქმედებებს, ხსნის განტოლებათა სისტემებს, შეუძლია ფიგურათა ფართობების
და პერიმეტრების დათვლა ,მათი კლასიფიკაცია.მას აქვს კარგად განვითარებული ტექნიკური
საშულებების გამოყენება სასწავლო პროცესში.აქტიურად იყენებს თიმსის პლატფორმას და მისი
საშუალებით აკეთებს სხვადასხვა სასწავლო პროექტებს.
მე9 კლასი.მიხეილ ჭაბუკიანი.მიხეილმა წარმატებით
დაძლია ესგ-თი გათვალისწინებული მისაღწევი შედეგები.შეუძლია რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებების
შესრულება.კარგად ესმის პროცენტის არსი,იყენებს მას პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას.შეუძლია
შედეგების შეფასება,მსჯელობა დასაბუთება ,შეუძლია ფუნქციური დამოკიდებულების კვლევა
და მათი ტვისებების გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას,კარგად ხსნის განტოლებებს და
უტოლობებს.მიხეილს შეუძლია მონაცემების შეგროვება დახარისხება დიაგრამებით წარმოდგენა,ანალიზის
გაკეთება,აქტიურად იყენებს თიბსის პლატფორმას და მისი საშუალებით წარმოადგენს სხვადასხვა
პროექტების პრეზენტაციებს.
No comments:
Post a Comment