Monday, October 10, 2022

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე6 კლასი

 

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი  N6

კლასი: ____მე_6____________  

საგანი: ________მათემატიკა      __________________________    

პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________    

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________20/10/22__________________________    

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:         ______ტესტირება____________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ- შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგებირომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

დაშალეთ 210 მარტივ მამარავლებად და იპოვეთ მათი ჯამი

მოსწავლეები შეძლებენ რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

2

იპოვეთ 144 და 84 ის უდიდესი საერთო გამყოფი

 

მოსწავლეები შეძლებენ უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

3

ამოხსენით 2/5+7/15+1/3

 

მოსწავლეები შეძლებენ წილადების შეკრებას

4

ამოხსენით განტოლება 5X=3.5-1/2

 

მოსწავლეები შეძლებენ განტოლების ამოხსნას

5

გამოიკვლიეთ და შეადარეთ წრეწირების ურთიერთმდებარეობა და მათ ცენტრებს შორის მანძილი შეადარეთ რადიუსების ჯამს

 

მოსწავლეები შეძლებენ წრეწირების ურთიერთმდებარეობის გამოკვლევას

 


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლე  ვერ შლის რიცხვს მარტივ მამრავლებად

მოსწავლე ვერ პოულობს უდიდეს საერთო გამყოფს

მოსწავლე ვერ კრებს წილადებს

მოსწავლე ვერ ხსნის განტოლებას

მოსწავლე ვერ ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

3-4 ქულა

მოსწავლეს  უჭირს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლა

მოსწავლეს უჭირს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნა

უჭირს წილადების შეკრება

უჭირს განტოლების ამოხსნა

უჭირს დადგენა წრეწირის ურთიერთმდებარეობების და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

ქულა

ზოგჯერ  ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

მოსწავლე ზოგჯერახერხებს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

ზოგჯერ  ახერხებს წილადების შეკრებას

ზოგჯერ ახერხებს განტოლების ამოხსნას

ზოგჯერ ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

 

ქულა

ზოგჯერ   ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

მოსწავლე ზოგჯერახერხებს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

ზოგჯერ  ახერხებს წილადების შეკრებას

ზოგჯერ ახერხებს განტოლების ამოხსნას

ზოგჯერ ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

ქულა

ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

ხშირ შემთხვევაში ახერხებს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

ხშირ შემთხვევაში  წილადების შეკრებას ახერხებს

ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხსნას

ხშირ შმთხვევაში ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

 

ქულა

ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

ხშირ შემთხვევაში ახერხებსუდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

ხშირ შემთხვევაში  ახერხებს წილადების შეკრებას

ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხსნას

 

ხშირ შმთხვევაში ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

ქულა

უმეტეს შემთხვევაში  ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

უმეტეს შმთხვევაში ახერხებს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

უმეტეს შემთხვევაში   ახერხებს წილადების შეკრებას

უმეტეს  შმთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხსნას

უმეტეს შმთხვევაში ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს

 

10 ქულა

 

სრულყოფილად

 ახერხებს რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას

სრულყოფილად ახერხებს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნას

სრულყოფილად ახერხებს წილადების შეკრებას

 

სრულყოფილად განტოლების ამოხსნა

სრულყოფილად ადგენს წრეწირის ურთიერთმდებარეობებს და ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს






 

შეფასების რუბრიკა

 

შეფასების ქულა

კრიტერიუმები

0

არასწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი

1-2

სწორად ამოხსნა ერთი მაგალითი 1, სწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი 2

1-2

სწორად შეკრიბა წილადები 1,  სწორად ამოხსნა ამოცანა 2





 

 

 

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

 

ალექსანდრე გუგავამ თავი გაართვა მოცემულ დავალებასარ გაუჭირდა უმცირესი საერთო ჯერადის მოძებნა.. სოსო ახვლედიანს მესამე საკითხში გაუჭირდა განტოლების ამოხსნა.გაუჭირდათ წრეწირზე ამოცანის ამოხსნა.

დასკვნა

-----მოსწავლეები საჭიროებენ  მეტი მაგალითების ამოხსნას წილადების შეკრება გამოკლებაზე, ამოცანების ამოხსნას რიცხვის ნაწილებზე და წილადებზე .  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

რეკომენდაცია

რა არის გასაუმჯობესებელი?

გაუმჯობესების გზები.

 

-საჭიროა მოსწავლეებს გავახსენო რიცხვის ნაწილის ცნება, როგორ ვიპოვოთ რაიმე რიცხვის რაღაც ნაწილი, ამისათვის გაკვეთილზე საჭიროა შემოვიტანოთ ისეთი ტიპის ამოცანები სადაც მოცემული იქნება რიცხვის ნაწილის პოვნა, თვალსაჩინოების საშუალებით აუხსნათ მოსწავლეებს მთელის ნაწილი და გავააზრებინოთ რა არის წილადი.მოსწავლეებს გავახსენო წრეწირი და მისი კომპონენტები.

 

პედაგოგის ხელმოწერა:___________ბენდელიანი_______________________

 

No comments:

Post a Comment