შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N1
კლასი: მე- 6
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
თემა: უდიდესი საერთო გამყოფი და უმცირესი საერთო ჯერადის პოვნა
თემა: უდიდესი საერთო გამყოფი და უმცირესი საერთო ჯერადის პოვნა
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:5.10.22წ
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N | შემაჯამებელი დავალების პირობა | საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება ქვემიმართულებები.მოსწავლემ უნდა შეძლოს |
1 | იპოვე რაიმე რიცხვის გამყოფები და ჯერადები.მათ.11.დაწ1 | |
2 | იპოვე უსჯ და უსგ | რიცხვები,მათი გამოყენება და რიცხვის წარმოდგენის საშუალებები |
3 | ამოცანა უსგ ს გამოყენებით, | რიცხვები,მათი გამოყენება და რიცხვის წარმოდგენის საშუალებები |
4 | ამოცანა უსჯს გამოყენებით, | რიცხვები,მათი გამოყენება და რიცხვის წარმოდგენის საშუალებები |
5 | განტოლება | ალგებრული ოპერაციები და მათი თვისებები, |
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა | N1 | N2 | N3 | N4 | N5 |
1-2 | ვერ პოულობს გამყოფს | ვერ პოულობს უსგ | ვერ პოულობს უსჯ ს | ვერ იაზრებს ამოცანის პირობას. | ვერ ხსნის უმარტივეს განტოლებას. |
3-4 | მოსსწავლეს უჭირს გამყოფის პოვნა | მოსწავლეს უჭირს უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნა. | მოსწავლეს უჭირს უმცირესი საერტო ჯერადის პოვნა. | მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება | მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნის ალგორითმის პოვნა |
5-6 | მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს გამყოფს. | მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგს | მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსჯს | ზოგჯერ ხსნის ამოცანის ძირითად კითხვებს პასუხობს | ზოგჯერ ხსნის განტოლებას. |
7-8 | მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს გამყოფს. | მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგს | მოსწავლე ზოგჯერ უსჯს | ზოგჯერ სწორად მიყავს ამოცანის ამოხსნის ალგორითმი | ზოგჯერ ხსნის განტოლებას. |
9 | ხშირ შემთხვევაში პოულობს გამყოფს | ხშირ შემთხვევაში | ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯს | ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის ამოცანას | ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის განტოლებას |
10 | სრულყოფილად პოულობს გამყოფებს და ჯერადებს | სრულყოფილად პოულობს ჯერადებს | სრულყოფილად პოულობს უსჯ ს | სრულყოფილად ხსნის ამოცანას | სრულყოფილად განტოლებას |
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა | რაოდენობა | პროცენტი | ფარდობითი სიხშირე |
10 | 1 | ||
9 | |||
8 | |||
7 | 1 | ||
6 | |||
5 | |||
4 | |||
3 |
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა | კრიტერიუმები |
2 | გამყოფის პოვნა 2ქულა.უსგ გა უსჯ ს პოვნა 2ქულა,ამოცანის ამოხსნა 4 ქულა. განტოლების ამოხსნა2 ქულა |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასი ირიცხება ორი მოსწავლე,ალექსანდრე გუგავამ წარმატებით დაძლია ტესტი.ამოცანაში სწორად დასვა კითხვები.სოსო ახვლედიანმა სწორად იპოვა გამყოფები და ჯერადები, გაუჭირდა ამოცანის გააზრება, ნაწილობრივ გააკეთა განტოლება:რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი მუშაობა სოსოსთან. ისეთი ამოცანების შერჩევა, რომელსაც დაძლევს. ეტაპობრივად შემდეგ უფრო რთული ამოცანის განხილვა მასთან ერთად.
პედაგოგის ხელმოწერა :
მ. ბენდელიანი
მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment